Pokus

pátek 16. června 2017

Balíček 1

Tak copak mi to přišlo? Tantokrát je to především pro mě.
Vložky Energie bylin - velmi silné, velmi harmonizující - jak pro denní nošení, tak i při menstruaci. Dále pak vložky Energie života - nejsilnější a také nejúčinnější. A proč? Jako skoro každá žena v určitém věku, tak i mě neminuly určité ženské problémy. Tyto vložky jsou fakt super, protože, v každém balení je lakmusový proužek, pomocí kterého zjistíte, jak na tom jste. Sama jsem nevěřila, jak úžasně fungují. A můj problém? Mizí, vše se dává do stavu před více jak deseti lety. Pravidelným užíváním dokáží vložky zastavit růst myomů, různé záněty, bolestivou menstruaci atd.


Dále tu mám sprchový gel na celulitidu, úžasná to věc a má celulitida mizí.

Pak tu jsou detoxikační náplasti na chodidla - super věc, čistí lymfu, tímpádem má vliv na detoxikaci těla a tímpádem zlepšují imunitní systém, budu se jim v některém článku věnovat.

Náplasti Jian Kang - super, tak ty jsou pro klienty, už mi došly, již jsem o nich napsala více než dost. Používám je místo akupunkturních jehliček.

A malý dárek - jablečný peeling na obličej - velmi jemný a má pleť hned vypadá o pár let mladší.

odkaz na vložky - vložky
Ráda zodpovím, které vložka na co a jak je používat, co nejlépe, osobně jsem schopna i odpovědět, s čím mi pomohly.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Příběh ze života 5 - atopický exém a plísňová onemocnění

Jedna klientka napsala postřeh s kosmetikou, se kterou pracuji a kterou opravdu mám velmi dobře ověřenou. "Není to ani měsíc, co jsem...